Vytvoření webových stránek

 

Osobní nebo firemní stránky, e-shopy, systémy na míru. 

  • Připravil jsem pro Vás seznam nejčastějších typů webů a informace k nim. 
  • Chcete vytvořit web? Kontaktujte mě, prosím. Nabízím i zpětné volání.
  • Jste z daleka? Nevadí. Mám desetiletou zkušenost s externí spoluprácí. 

 

Chci vytvořit web

 

 

Multijazyčný web s redakčním systémem

Pokud své stránky hodláte prezentovat ve více jazycích, jsem pro Vás připraven vytvořit multijazyčný web s redakčním systémem (nebo i bez něj). Multi znamená, že jazykových verzí webu můžete mít dva i více. Například hlavním jazykem webu bude čeština a další angličtina a němčina. Více se dozvíte kliknutím na odkaz. 

 

Multijazyčné stránky 

 

Jednojazyčný web s redakčním systémem

Hodně oblíbená varianta webů, které pro vás připravuji. Web s redakčním systémem ve kterém máte pod kontrolou obsah stránek, správu galerií a propracovaný systém publikování článků (novinek, blogu, jak si kdo nazve). Více se dozvíte kliknutím na odkaz.

 

Jednojazyčné stránky 

 

Web s částečným redakčním systémem

Levnější varianta webu a přitom taky často využívaná je web s částečným redakčním systémem. Jedná se o cenově dostupnější web a přitom je zde stále možnost doplňovat web například o fotky nových referencí, přidávat fotografie do galerie v sekci produkty nebo využívat propracovaného systému publikování článků a novinek. Chybí zde vlastně jen správa stránek. Více se dozvíte kliknutím na odkaz.

 

Web s částečným redakčním systémem

 

Web bez redakčního systému

Chce cenově dostupný web a neplánujete vlastní zásahy do jeho částí? Nebo už teď víte, že plnění a správu webu ponecháte na mě? Pro Vám připravený takzvaný statický web, což je web bez redačního systému. Aktualizaci a údržbu stránek takto ponecháte na mě a vy se můžete věnovat důležitějším věcem. Více se o vytvoření webu bez administračního systému dozvíte kliknutím na odkaz.

 

Web bez redakčního systému 

 

Mikrostránka / One page web / Webová vizitka

Vhodná varianta webu například pro představení nového produktu. K hlavnímu webu vytvoříme mikrostránku, kde jej na jedné stránce (bez podstránek) představíme uživateli. Odkaz na tento web uvedeme na svém hlavním webu a na mikrostránku pro zpětnou vazbu uvedeme zase link na hlavní web. Mikrostránka se hodí taky jako hlavní web. Pokud jsem například stolař a stačí mi jednoduchý web s kontaktním formulářem, je tohle řešení ideální a cenově snadno dostupné. Příklady webů a další informace zobrazíte kliknutím na odkaz. 

 

Mikrostránka nebo webovová vizitka 

 

E-shop - Internetový obchod

Chystáte se provozovat internetový obchod? Nejednomu z vás jsem již pomohl vybudovat úspěšný eshop. Více o eshopu se dozvíte kliknutím na odkaz.

 

Internetový obchod

 

Zavolejte mi 777 612 556

Neutrácejte za volání. Pošlete mi SMS s žádostí o zpětné volání a já se Vám ozvu.

Využijte kontaktní formulář

Ať už chcete vlastní webové stránky a nebo se jenom na něco zeptat, k dispozici je Vám formulář.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
*) takto označené údaje, prosím, zadejte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

V pořádku Další informace